ფოტო გალერეა| ვიდეო არქივი| ბმულები
  • ბათუმი
    • ისტორია
    • თვითმმართველობის ისტორია
    • სიმბოლიკა
    • პარკები და სკვერები
    • საპატიო ბათუმელები
    • დამეგობრებული ქალაქები
  • სტრუქტურა
    • ბათუმის მერი
    • ვიცე მერი
    • მერის მოადგილეები
    • მერიის ადმინისტრაცია
    • მერიის სამსახურები
    • ქ.ბათუმის მერიის სერვისცენტრები
    • მუნიციპალური ორგანიზაციები
  • პროგრამები და პროექტები
    • პროექტები
      • დასრულებული
    • პროგრამები
      • კეთილმოწყობა
      • ჯანდაცვა და სოციალური მომსახურება
      • განათლება და კულტურა
      • სპორტი და ახალგაზრდობა
  • კანონმდებლობა
    • კანონები
    • კანონქვემდებარე აქტები
    • ინდივიდუალური-სამართლებრივი აქტები
    • დებულებები
    • ცნობები
  • საჯარო ინფორმაცია
    • რა არის საჯარო ინფორმაცია
    • საჯარო ინფორმაციის ხელმისაწვდომობა
    • ბიუჯეტი
    • მონაწილეობითი ბიუჯეტი
    • სტრუქტურა და ფუნქციები
    • შესყიდვები და პრივატიზაცია
    • დაფინანსება და ხარჯთაღრიცხვა
    • მოსაკრებლები, საფასურები, ტარიფები
    • ანგარიში
    • ბათუმის მიწათსარგებლობის გენერალური გეგმა
    • ბათუმის განაშენიანების რეგულირების გეგმა
    • ისტორიული განაშენიანებისა და განაშენიანების რეგულირების დაცვის ზონები
    • საერთაშორისო ტენდერები
    • ტენდერები
    • აუქციონები
    • კონკურსები
    • ბათუმის მწვანე ქალაქის სამოქმედო გეგმა
    • საჯარო განხილვა
  • საზოგადოებასთან ურთიერთობა
  • ღამის ხედი
  • სასტუმრო შერატონი
  • ბერძნული რესტორანი - აკროპოლი
  • ბათუმის ნავსადგური
  • ალი და ნინო



  • სად წავიდეთ?




  • ტრანსპორტი



  • ტურისტული სააგენტოები




  • სასტუმროები




  • ბანკები



  • სამედიცინო მომსახურება




  • განათლება




  • სპორტი

ბათუმის მერიამ პროექტ საუბნო კავშირების განხორციელება დაიწყო

2018-04-11


ბათუმის მერიამ ახალი საპილოტე პროგრამის, საუბნო კავშირების განხორციელება დაიწყო, რომელსაც მერია არასამთავრობო ორგანიზაცია ,,განვითარების აკადემიასთან“ ერთად განახორციელებს. პროექტის ფარგლებში, მოსახლეობის ინფორმირებულობის მიზნით, დაგეგმილია 20 საინფორმაციო სამუშაო შეხვედრა. პროექტის მიზანია:

•ბინათმესაკუთრეთა ამხანაგობების წინაშე არსებული პრობლემების ეფექტურად მოგვარება და მერის წარმომადგენლების ინსტიტუტის გაძლიერება;
• მუნიციპალური პროგრამების დაგეგმვისა და განხორციელებისუზრუნველყოფა მოსახლეობის ინტერესზე მორგებით; 
• საცხოვრებელი გარემოს გაუმჯობესება; 
• მუნიციპალიტეტის მიერ მოსახლეობის მოთხოვნებისა და საჭიროებების შესაბამისი გადაწყვეტილებების მიღება; 
• მოსახლეობის ჩართულობის უზრუნველყოფა მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის ფორმირების პროცესში; 
• პრობლემის მოგვარების გზების დასახვა უშუალოდ ამ ტერიტორიაზე მაცხოვრებელი ადამიანების აქტიური ჩართულობით; 
• დასახლებაში არსებული მრავალბინიანი საცხოვრებელი სახლების ბინათმესაკუთრეთა ამხანაგობების ჩართულობის გაზრდა ადგილობრივი თვითმმართველობის განხორციელებაში; 
• ადმინისტრაციულ ერთეულებში არსებული პრობლემების უკეთ დანახვა იქ მაცხოვრებელი ადამიანების თვალსაწიერიდან.

ადმინისტრაციული ერთეულების მიხედვით, ჯამში, 14 საუბნო კავშირი შეიქმნება, მათ შორის ორი ბაგრატიონის ადმინისტრაციულ ერთეულში. მათ საქმიანობასა და ხელმძღვანელობას თავმჯდომარე წარმართავს, რომელსაც ბინათმესაკუთრეთა ამხანაგობების გაერთიანების საერთო კრება აირჩევს. პროექტის შესახებ საინფორმაციო შეხვედრები გაიმართება ასევე მერიის ადმინისტრაციულ ერთეულებშიც.

სამომავლოდ, თითოეული ადმინისტრაციული ერთეულის მიხედვით, იგეგმება მომსახურების ცენტრების შექმნა, რომელიც მოსახლეობისთვის ყველა ტიპის მომსახურების მიწოდებას უზრუნველყოფს მერიის ცენტრალურ შენობაში მისვლის გარეშე.

 

ჩვენი ქალაქი

  • სიმბოლიკა
  • საპატიო ბათუმელები
  • დამეგობრებული ქალაქები

ბათუმის მერია

  • ბათუმის მერი
  • ვიცე მერი
  • მერის მოადგილეები
  • მერიის აპარატი
  • მერიის სამსახურები
  • ქ.ბათუმის ადმინისტრაციული ერთეულები
  • მუნიციპალური ორგანიზაციები

პროგრამები და პროექტები

  • პროექტები
  • კეთილმოწყობა
  • ჯანდაცვა და სოციალური მომსახურება
  • განათლება და კულტურა
  • სპორტი და ახალგაზრდობა

კანონმდებლობა

  • კანონები
  • კანონქვემდებარე აქტები
  • ინდივიდუალური-სამართლებრივი აქტები
  • ცნობები

ბიუჯეტი

  • ბიუჯეტი

ქალაქ ბათუმის მერია © 2006-2015
ყველა უფლება დაცულია

კონტაქტები

მის: ლ. ასათიანის ქ. N25, ბათუმი (6010)
ტელ: (0422) 27 26 26
0 800 000 810
ელ–ფოსტა: info@batumi.ge